Loodetavasti on kütuse kvaliteet Eesti tanklakettidel parem kui nende vene turundus
Viimase kuu jooksul tuli vene turundusega seotud reklaamipärleid Eestis vägagi tuntud tanklakettidelt. Ilmselt mõlemal juhul kasutasid vene keelt seda mitte eriti oskavad inimesed.
Taaskord jõuame selle jutu juurde tagasi: vene turunduse puhul tuleb kasutada pädevat ja vene keelt emakeeleks pidavat inimest. Praeguseks on vead reklaamis parandatud, kuid siiski - neid reklaame olid jõudnud näha juba tuhanded silmapaarid.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.