• 11.05.21, 09:44

Pöide Pruulikoda lisab menuktootele punktkirja

Saaremaal tegutsev Pöide Pruulikoda on esimene Eesti ettevõte, kes lisab oma populaarseimale tootele punktkirja, mis aitab nägemispuudega inimestel lugeda kaubal olevat etiketti. Sooja vastuvõtu korral plaanitakse laiendada punktkirja kogu tootesortimendile.
Pöide Paus pimekirjaga
  • Pöide Paus pimekirjaga
  • Foto: Valmar Voolaid
Antud lahendus suunab tähelepanu nägemispuudega inimeste olematutele võimalustele kaubavalikuga tutvumisel. Ka nägijad saavad tutvuda punktkirjaga, et paremini mõista nägemispuudega inimese seisust. Punktkiri oma olemuselt põhineb tähtedel ja kirjavahemärkidel, mis koosnevad reljeefsetest punktikombinatsioonidest. Kirja loetakse sõrmede abil ja on rahvusvaheliselt mõistetav.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele