• 11.05.21, 09:44

Pöide Pruulikoda lisab menuktootele punktkirja

Saaremaal tegutsev Pöide Pruulikoda on esimene Eesti ettevõte, kes lisab oma populaarseimale tootele punktkirja, mis aitab nägemispuudega inimestel lugeda kaubal olevat etiketti. Sooja vastuvõtu korral plaanitakse laiendada punktkirja kogu tootesortimendile.
Pöide Paus pimekirjaga
  • Pöide Paus pimekirjaga
  • Foto: Valmar Voolaid
Antud lahendus suunab tähelepanu nägemispuudega inimeste olematutele võimalustele kaubavalikuga tutvumisel. Ka nägijad saavad tutvuda punktkirjaga, et paremini mõista nägemispuudega inimese seisust. Punktkiri oma olemuselt põhineb tähtedel ja kirjavahemärkidel, mis koosnevad reljeefsetest punktikombinatsioonidest. Kirja loetakse sõrmede abil ja on rahvusvaheliselt mõistetav.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 27.08.25, 12:57
OMD otsib uut meediastrateegi-kliendihaldurit
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele