Elisa turundusjuht: meil on tegutsemiseks vabad käed
Elisa Eesti turundusjuht Karin Kanepi rääkis Best Marketing Clubi esimesel veebiseminaril Elisa turundustiimi töö köögipoolest ja sellest, mida nad teevad teistmoodi kui teised.
Karin Kanepi on Elisa Eesti ridades töötanud 2009. aastast ja selle aja jooksul on ettevõtte telekomiteenuste kõrvale kerkimas üha jõudsamalt ka meelelahutus.
Hea uudis! Taaskäivitame Best Marketing Club ürituste seeria. Paljud teist ilmselt mäletavad veel neid Emoris toimunud hommikukohtumisi, kus tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhid rääkisid sellest, kuidas nad oma ettevõttes turundust korraldavad. Eelmisel kevadel jätkasime BM Clubi webinari vormis ja sel aastal jätkame seda traditsiooni.
Täna külastajatele uksed avanud Elisa esindus Viru Keskuses valmis töötajate ja klientide soove ning arvamusi arvesse võttes. Tulemuseks on ostukeskkond, kus on kõik kliendile käe-jala juures ning lihtsasti kogetav ja katsutav.
Elisa siht on saada suurimaks kommunikatsiooni- ja meelelahutusettevõtteks Eestis ning koostöö Viaplayga on loogiline jätk juba toimivale partnerlusele Soomes.
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.