Autor: Andres Kostiv • 14. aprill 2021

Müügiprotsessi digitaliseerimine - las robot teeb sinu eest müügitöö ära

Viimased uuringud näitavad, et B2B müügis tegelevad müügiinimesed reaalse müügi ja kliendisuhtlusega vaid 30-50% oma tööajast. Ülejäänud aeg kulub teistele, peamiselt administratiivsetele ja müüki toetavatele tegevustele.
Foto: Koolitaja Andres Kostiv

See ei pea nii olema, sest tänapäeval on võimalik digitaliseerida oma müügiprotsesse nii, et robot teeb aeganõudva töö müügiinimese eest ära, jättes rohkem aega reaalsete klientide ja müükidega tegelemiseks.

Bestmarketing.ee toetajad:
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700