Autor: Best Marketing • 26. märts 2021
Ainult tellijatele

Eesti kõige jätkusuutlikum bränd on Kalev

Äsja avaldatud rahvusvahelise jätkusuutliku brändiuuringu kohaselt näevad Eesti inimesed kõige kestlikuma kaubamärgina Kalevit. Lisaks Kalevile jõudis esikümnesse ka Orkla teine kaubamärk Põltsamaa, mis teeb Orklast ainukese ettevõte, kelle keskkonnasõbralikke tegevusi tunnustati läbivalt kahe brändi lõikes.

Kalevi kommivabriku juht Kaido Kaare avab Kirju Koera kompveki, mis on pildi tegemise hetkel Kalevi enimmüüdav kommitoode.
Autor: Eiko Kink

Üldkategoorias toodi lisaks Kalevile ja Põltsamaale kestlike brändidena esile ka Elron, Coop, Rimi, Tere, Salvest, Valio, Selver ja Farmi. Toidu- ja joogitootja kategoorias jõudsid peale Kalevi ja Põltsamaa kümne kestlikuma brändi hulka Tere, Salvest, Valio, Farmi, Leibur, Eesti Pagar ja Rannarootsi.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700