Linnakantsleri hinnangul on reklaamil kuvatud tekst Eesti Vabariigi suhtes halvustava ja lugupidamatu alatooniga ning seetõttu vastuolus reklaamiseadusega.
SA TÜ Kliinikumi Lastefond on üks vanimaid ja suurimaid lastehaigla juures tegutsevaid heategevusorganisatsioone Eestis. Alates 2000. aastast on Lastefond annetajate abiga toetanud erinevatele haiglatele seadmete soetamist ning eriravi või -hooldust vajavaid lapsi ja nende peresid üle Eesti.
Eestis võeti uus lahendus esmakordselt kasutusele Mesikäpa heategevuskampaania raames, millega kogutakse raha Haapsalus taastusravil viibivatele lastele terviseraja loomiseks.
Kampaania kasu oli reaalselt mõõdetav ja elusid muutev, mitte lihtsalt ilus jutt stiilis “panime inimesed ja meedia rääkima”. Ja seda kõike null-eelarvega – kõik osapooled töötasid 100% pro bono.
Žürii valis täna välja konkursi Aasta Turundustegu 2019 avaliku sektori kategooria võidutöö, milleks osutus SA Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastefondi kampaania "Jäta üks asi ostmata".
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.