Linnakantsleri hinnangul on reklaamil kuvatud tekst Eesti Vabariigi suhtes halvustava ja lugupidamatu alatooniga ning seetõttu vastuolus reklaamiseadusega.
SA TÜ Kliinikumi Lastefond on üks vanimaid ja suurimaid lastehaigla juures tegutsevaid heategevusorganisatsioone Eestis. Alates 2000. aastast on Lastefond annetajate abiga toetanud erinevatele haiglatele seadmete soetamist ning eriravi või -hooldust vajavaid lapsi ja nende peresid üle Eesti.
Eestis võeti uus lahendus esmakordselt kasutusele Mesikäpa heategevuskampaania raames, millega kogutakse raha Haapsalus taastusravil viibivatele lastele terviseraja loomiseks.
Kampaania kasu oli reaalselt mõõdetav ja elusid muutev, mitte lihtsalt ilus jutt stiilis “panime inimesed ja meedia rääkima”. Ja seda kõike null-eelarvega – kõik osapooled töötasid 100% pro bono.
Žürii valis täna välja konkursi Aasta Turundustegu 2019 avaliku sektori kategooria võidutöö, milleks osutus SA Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastefondi kampaania "Jäta üks asi ostmata".
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?