Autor: Best Marketing • 15. veebruar 2021
Ainult tellijatele

Põhjalik aastaaruanne töötab turunduskampaaniana

Aastaaruande esitamine ja auditeerimine paistavad ebamugava kohustusena, kuid aina rohkem näevad ettevõtjad selles võimalust suurendada oma usaldusväärsust ning tõestada, et tegutsevad kooskõlas turunduskampaaniates lubatud väärtustega.

Kohe-kohe algab aastaaruannete esitamise kõrgaeg.

Kui börsiettevõtted lähtuvad juba praegu aruandluses printsiibist "mida rohkem, seda uhkem", siis 2020. aasta numbrite mõistmiseks tuleks ka teistel ettevõtetel olulisem informatsioon lisades lahti kirjutada.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700