Autor: Best Marketing • 18. detsember 2020

Hea brändiga võib ka kõrbesse liiva müüa

Aasia turgude potentsiaalist, kaubamärgi kaitsmisest, hinnastamisest ja müügist rääkisid Balsnacki ekspordijuht Marko Utsar, Tankeri tegevjuht Jaanis Tammela ja omanimelise disainibrändi looja Tanel Veenre.
Eeva Esse, Marko Utsar, Jaanis Tammela ja Tanel Veenre

17. detsembril toimus Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) virtuaalne äriseminar, mis keskendus Aasia ärivõimalustele. Päeva juhtis Eeva Esse ning oma kogemusi ja teadmisi jagasid Eesti ettevõtjad, EASi Aasia eksperdid ja Eesti suursaadikud Aasia riikides.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700