Aasia turgude potentsiaalist, kaubamärgi kaitsmisest, hinnastamisest ja müügist rääkisid Balsnacki ekspordijuht Marko Utsar, Tankeri tegevjuht Jaanis Tammela ja omanimelise disainibrändi looja Tanel Veenre.
Eeva Esse, Marko Utsar, Jaanis Tammela ja Tanel Veenre
17. detsembril toimus Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) virtuaalne äriseminar, mis keskendus Aasia ärivõimalustele. Päeva juhtis Eeva Esse ning oma kogemusi ja teadmisi jagasid Eesti ettevõtjad, EASi Aasia eksperdid ja Eesti suursaadikud Aasia riikides.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]