• 18.12.20, 13:08

Hea brändiga võib ka kõrbesse liiva müüa

Aasia turgude potentsiaalist, kaubamärgi kaitsmisest, hinnastamisest ja müügist rääkisid Balsnacki ekspordijuht Marko Utsar, Tankeri tegevjuht Jaanis Tammela ja omanimelise disainibrändi looja Tanel Veenre.
Eeva Esse, Marko Utsar, Jaanis Tammela ja Tanel Veenre
  • Eeva Esse, Marko Utsar, Jaanis Tammela ja Tanel Veenre
17. detsembril toimus Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) virtuaalne äriseminar, mis keskendus Aasia ärivõimalustele. Päeva juhtis Eeva Esse ning oma kogemusi ja teadmisi jagasid Eesti ettevõtjad, EASi Aasia eksperdid ja Eesti suursaadikud Aasia riikides.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 07.05.25, 11:22
Vičiunai otsib müügimeeskonna juhti
Kandideerimise tähtaeg: 18.05.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele