Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuhu kadus Turunduse TOPist ADM?
Aastaid agentuuritulu ja digiagentuuride TOPi esikolmikus olnud ADM Interactive'it selle aasta Turunduse TOPis polnud. Kas nende möödunud aasta tulemused olid nii kehvad, et TOPi enam asja polnud või ei teegi nad enam turundust? ADM grupi juht Riho Pihelpuu selgitas tagamaid.
2019. aastal ilmunud Turunduse TOPist jäi Äripäeva Infopanga eksimuse tõttu välja ADM Interactive. Pärast TOPi uuesti arvutamist saavutas ADM Interactive 2019. aastal esimese koha nii agentuuritulu TOPis kui ka e-turundusagentuuride TOPis. Uuendatud tabelitega saate tutvuda artikli lõpus. Vabandame eksimuse pärast!
2020. aasta Turunduse TOPi edetabelitega saate tutvuda siin.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.