Autor: Taavi Raidma • 26. november 2020

6 väheteatud, aga turunduses kasulikku Google Analyticsi funktsiooni

Google Analytics on maailma kõige levinum veebianalüütika tööriist, mis pole võõras ühelegi turundusega tegelevale inimesele.

Lisaks tavapärastele populaarsetele funktsioonidele ja raportitele peidab ta endas palju muudki põnevat, mis esmapilgul silma ei pruugi jääda, kuid teevad turundaja elu lihtsamaks.

Äripäeva Akadeemia koolitaja ja Convertali digiturunduse strateeg Taavi Raidma
Foto: Andres Haabu
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700