Autor: Keit Ausner • 19. november 2020
Ainult tellijatele

Taavi Raidma: digis ei ole müügil ja turundusel piiri

Digiturunduse strateeg Taavi Raidma tõdeb, et tänaseks on juba nii müük kui turundus mõlemad digikesksed. Kuigi digikanalid katavad põhiliselt turunduse eesmärke, toovad need ühtlasi ära ka müügi.

Taavi Raidma digiturunduse konverentsil Best Internet 2020
Autor: Raul Mee

Raidma ütleb, et digiturunduse strateegia loomist ei saa vaadata kui ühekordset protsessi. Oma strateegiat tuleb koguaeg vastavalt olukorrale kohandada – toodete valik muutub, platvormid muutuvad, konkurentide tegevused muutuvad. Rumal oleks jääda truuks kunagi loodud strateegiale, kui kõik muu meie ümber on pidevalt muutumises. Turunduskonverentsil Best Internet tõi Raidma välja 5 kõige olulisemat komponenti, mis strateegia loomisel läbi tuleks mõelda.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700