• 19.11.20, 14:16

Taavi Raidma: digis ei ole müügil ja turundusel piiri

Digiturunduse strateeg Taavi Raidma tõdeb, et tänaseks on juba nii müük kui turundus mõlemad digikesksed. Kuigi digikanalid katavad põhiliselt turunduse eesmärke, toovad need ühtlasi ära ka müügi.
Taavi Raidma digiturunduse konverentsil Best Internet 2020
  • Taavi Raidma digiturunduse konverentsil Best Internet 2020
  • Foto: Raul Mee
Raidma ütleb, et digiturunduse strateegia loomist ei saa vaadata kui ühekordset protsessi. Oma strateegiat tuleb koguaeg vastavalt olukorrale kohandada – toodete valik muutub, platvormid muutuvad, konkurentide tegevused muutuvad. Rumal oleks jääda truuks kunagi loodud strateegiale, kui kõik muu meie ümber on pidevalt muutumises. Turunduskonverentsil Best Internet tõi Raidma välja 5 kõige olulisemat komponenti, mis strateegia loomisel läbi tuleks mõelda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele