Enamik elust, ja seda ka ärilises mõttes, on oma kompsud kokku pakkinud ning sotsiaalmeediasse kolinud. Tegemist pole küll uue uudisega, ent ometi võib igal teisel sotsiaalmeedia sammul otsa koperdada rabedale kampaaniale, mis parimal juhul ei tee kaupmehele lihtsalt au.
- Kuidas luua sellist sisu, mis köidab, on sotsiaalmeedia puhul üks põhilisi küsimusi. Foto: Unsplash
Kuidas sisust ja konkurentidest küllastunud sotsiaalmeedia oma äri kasuks tööle panna, sellest räägivad saates „Juhtimislabor“ vabakutseline copywriter Rait Milistver ja Cityconi (ehk Kristiine ja Rocca Al Mare kaubanduskeskuste) turundus- ja kommunikatsioonijuht Helina Leif. Mõlemad väidavad justkui ühest suust, et bränd peab olema inimlik ning sisu köitev. Alles seejärel võib kaupmees loota, et tal õnnestub luua päriselt suhelda sooviv kogukond, kes ühel imelisel hetkel on ehk nõus ka brändisaadiku sussid jalga libistama.
Lisaks sotsiaalmeedia olevikule ning tulevikule, edu- ja ebaedulugudele tuleb juttu ka Carlos Gili raamatust „Turunduse lõpp“. Saadet juhib bestmarketing.ee toimetaja Marianne Liibert.
Turundus on surnud, elagu turundus!
Raamatuga „Turunduse lõpp“ saab tutvuda
siin.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.