Digiteo võitja case study: IT-spetsialistide värbamine LinkedIn kaudu
Mediabrands Digital aitas airBalticul LinkedIni kaudu IT-spetsialiste värvata ning see tõi neile konkursil Aasta Digitegu 2020 võidu online-reklaami kategoorias.
Mediabrands Digital saavutas koostöös airBalticuga juba järjekorras kolmanda ametliku Facebooki eduloo. Mediabrands Digitali tegevjuht Erki Heinsaar rääkis Best Marketingile antud intervjuus, mille poolest see kahest eelmisest eduloost erineb, mida üldse kujutab endast Facebooki edulugu ja millist kasu toob Facebooki partneriks olemine.
ADM Media juhtimisel lõid arendus- ja pilveteenuste üksused koostöös MBD’ga airBalticule serverless AWS bänneri, mis võitis Aasta Digitegu konkursil nii online-reklaami kategooria kui ka peaauhinna Grand Prix, millele kandideerisid kõikide kategooriate võitjad.
Mediabrands Digitalil ja airBalticul õnnestus vähendada ühe ostu sooritamiseks vajalikku investeeringut 90%, mis suurendas müüki 8,4 korda ja tõi kaasa järjekorras teise Facebooki eduloo.
Digitegu Facebooki reklaami kategooria võitja airBalticu kampaania eesmärk oli saada aru, kuidas kasutajad erinevate ekraanide vahel liiguvad, sellest infost lähtuvalt neile kõige asjakohasemaid pakkumisi edastada ning läbi selle piletimüüki tõsta. Selleks kasutati Facebooki uusimaid lahendusi nagu Dynamic Ads for Travel ja Facebook Attribution.