Kaheksa aastat Coopi turundusdirektorina töötanud Andres Lember lahkub ametist ja asub novembris digiturundusagentuuri juhtima.

- Andres Lember
- Foto: Raul Mee
Eesti suurima toidu- ja esmatarbekaupluste keti rebrändimist vedanud Lemberi sõnul on Coop oma turuosa viimastel aastatel järjekindlalt kasvatanud ja liidrirolli kinnistanud. “Uue, ühtse ja tugeva brändi ülesehitamine, mida laiendasime jaekaubandusest ka pangandusse, on olnud mu tööelu seni põnevaim ettevõtmine, millel on olnud muljetavaldavalt suur äriline mõju,” ütles Lember. “Vaid loetud aastatega tõstsime Coopi Eesti armastatumate kaubamärkide TOP 3 hulka, samuti tugevaima brändijõuga jaeketiks ning oma valdkonna hinnatuimaks tööandjaks.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"Eetris on turundusuudised" saates räägivad Maxima turundusdirektor Janne Laik ja Coopi turundusdirektor Andres Lember nii imagokampaaniatest kui ka igapäevasest turundusest.
Eesti suurim kauplustekett Coop alustas uudse automaattellimuste süsteemi juurutamist, mis suurendab kaupluste tellimuste täpsust, parandab klientide jaoks kaupade kättesaadavust ning vähendab poe lattu asjatult seisma jäänud kauba hulka.
Teadmine, et teeme päevast-päeva midagi, mis loob inimestele kasu, on Coop Eesti turundusdirektori Andres Lemberi hinnangul üks olulisemaid jagatud väärtusi, mis Coopi turundustiimi hästi koos toimima paneb.
Üleriigiline otsepostiteenuse pakkuja Eesti Post valis maikuu parimaks otsepostituseks jaekaubanduse grupi Coop nädalapostitused.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.