Autor: Marianne Liiv • 28. august 2020

Kuidas e-poe tooteteksti tõhusamaks tuunida?

Tooteteksti rolli e-poes ei saa alahinnata. See lühike tekstilõik peab töötama nagu vilunud müügimees, vastama ostja peas tekkivatele küsimustele ning kinnitama ostjale, et ta teeb õige otsuse. Loovkirjutaja ja koolitaja Marianne Liiv pakub välja kaks küsimust, mis aitavad tooteteksti kirjutajal rööpaid seada.
Marianne Liiv

Esimene küsimus: mida ta tegelikult ostab?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700