Autor: Marianne Liiv • 28. august 2020
Ainult tellijatele

Kuidas e-poe tooteteksti tõhusamaks tuunida?

Tooteteksti rolli e-poes ei saa alahinnata. See lühike tekstilõik peab töötama nagu vilunud müügimees, vastama ostja peas tekkivatele küsimustele ning kinnitama ostjale, et ta teeb õige otsuse. Loovkirjutaja ja koolitaja Marianne Liiv pakub välja kaks küsimust, mis aitavad tooteteksti kirjutajal rööpaid seada.

Marianne Liiv

Esimene küsimus: mida ta tegelikult ostab?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700