Huumorit täis Mesikäpp otsustas anda ühiskonna heaolule oma panuse ning toetas läbi kampaania laste liikumist, Haapsalu Rehabilitatsioonikeskust ja vähihaigeid lapsi. Ettevõtmine osutus väga edukaks nii laste kui ka Kalevi enda jaoks – kampaania ROI oli 233%.
- Mesikäpa heategevuskampaania
Mesikäpa sünniaastaks on 1945 ehk tegu on juba üsna eaka brändiga. Alguse sai kõik ühe tolle aja kohta kõrgema hinnaklassiga vahvlikompvekist, mis on ka tänaseni sortimendis. Aegade jooksul lisandus nii uusi tooteid ning lisaks muutus Mesikäpa väljanägemine ja sihtrühm. Tänaseks on Mesikäpast saanud Kalevi perebränd ja see hõlmab enda all 15 erinevat maiustust – batoonikesi, vahvlikommi, erinevaid šokolaade, küpsiseid, vahvleid, mõnusat maiust, dražeesid ja toredat kinkekarpi. Lisaks toodetakse litsentsilepingute alusel ka jäätiseid ja vahvlikooki. Mesikäpp moodustab kogu Kalevi portfellist ca 7% heaks, andes igalt müüdud tootelt 2 senti annetuseks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!