25. mai 2017
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Case study: Kalevi Mesikäpp ulatas oma käpa heategevusele

Mesikäpa heategevuskampaania  

Huumorit täis Mesikäpp otsustas anda ühiskonna heaolule oma panuse ning toetas läbi kampaania laste liikumist, Haapsalu Rehabilitatsioonikeskust ja vähihaigeid lapsi. Ettevõtmine osutus väga edukaks nii laste kui ka Kalevi enda jaoks – kampaania ROI oli 233%.

Mesikäpa sünniaastaks on 1945 ehk tegu on juba üsna eaka brändiga. Alguse sai kõik ühe tolle aja kohta kõrgema hinnaklassiga vahvlikompvekist, mis on ka tänaseni sortimendis. Aegade jooksul lisandus nii uusi tooteid ning lisaks muutus Mesikäpa väljanägemine ja sihtrühm. Tänaseks on Mesikäpast saanud Kalevi perebränd ja see hõlmab enda all 15 erinevat maiustust – batoonikesi, vahvlikommi, erinevaid šokolaade, küpsiseid, vahvleid, mõnusat maiust, dražeesid ja toredat kinkekarpi. Lisaks toodetakse litsentsilepingute alusel ka jäätiseid ja vahvlikooki. Mesikäpp moodustab kogu Kalevi portfellist ca 7% heaks, andes igalt müüdud tootelt 2 senti annetuseks.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com