Ainult tellijatele
25. mai 2017
Ainult tellijatele

Case study: Kalevi Mesikäpp ulatas oma käpa heategevusele

Mesikäpa heategevuskampaania

Huumorit täis Mesikäpp otsustas anda ühiskonna heaolule oma panuse ning toetas läbi kampaania laste liikumist, Haapsalu Rehabilitatsioonikeskust ja vähihaigeid lapsi. Ettevõtmine osutus väga edukaks nii laste kui ka Kalevi enda jaoks – kampaania ROI oli 233%.

Mesikäpa sünniaastaks on 1945 ehk tegu on juba üsna eaka brändiga. Alguse sai kõik ühe tolle aja kohta kõrgema hinnaklassiga vahvlikompvekist, mis on ka tänaseni sortimendis. Aegade jooksul lisandus nii uusi tooteid ning lisaks muutus Mesikäpa väljanägemine ja sihtrühm. Tänaseks on Mesikäpast saanud Kalevi perebränd ja see hõlmab enda all 15 erinevat maiustust – batoonikesi, vahvlikommi, erinevaid šokolaade, küpsiseid, vahvleid, mõnusat maiust, dražeesid ja toredat kinkekarpi. Lisaks toodetakse litsentsilepingute alusel ka jäätiseid ja vahvlikooki. Mesikäpp moodustab kogu Kalevi portfellist ca 7% heaks, andes igalt müüdud tootelt 2 senti annetuseks.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700