Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kolm Eesti ettevõtet valiti Euroopa keskkonnasõbralike äride paremikku
Euroopa keskkonnasõbraliku ettevõtte hindamiskomisjon valis kolm Eesti ettevõtet 16 parema hulka. Võitjad selgitatakse välja novembris.
Kolmapäeval esmakordselt toimunud Eesti start-up-auhindade jagamisel sai tarkvarafirma Reverse Resources asutaja ja juht ning Passwordi teise päeva esineja Ann Runnel kaks tunnustust – isiklikult stereotüüpide murdja ja oma ettevõttele Reverse Resources maailmamuutja tiitli.
Algas üle-eestiline kooliõpilastele suunatud keskkonnakampaania #ärarääma, mille eesmärk on suurendada kooliõpilaste keskkonnaalaseid teadmisi, suurendada keskkonnateadlikku käitumist ja tutvustada vahetu kogemuse kaudu pakendite taaskasutusse suunamise tähtsust.
Hiljuti läbiviidud uuringust selgus, et 70% inimestest väldib asutuste külastamist, kus on sageli halvas korras tualetid. Meeldiva õhkkonna loomisel loeb iga detail ning just tualettruum võib olla põhjus, miks külastajad tagasi tulla ei soovi.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.