Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) tootearenduse programmi „Disaini meistriklass“ 10 000 euro suuruse peapreemia võitis ettevõte Dipperfox, mis sai ühtlasi publiku lemmiku tiitli.
"Disaini meistriklass" on EASi programm, mille eesmärk on juurutada ettevõtetes disainmõtlemist ning strateegilise disaini kasutamist tootearenduses. EASi tootearenduse ja disaini projektijuht Aigi Kukk selgitas, et strateegiline disain tootearenduses võimaldab ettevõttesse tekitada kompetentsi turu ja tarbija mõistmiseks ning seeläbi aina paremaid tooteid ja teenuseid arendada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.