• 24.03.20, 18:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Majanduslik kaos annab väga head võimalused ettevõtte turupositsiooni parandamiseks

La Ecwadori tegevjuht Heily Aavik rääkis olukorrast turundussektoris, kodukontoris töötamisest ja kriisiaja võimalustest. "Momendil on ettevõtetel väga hea võimalus kasvatada brändi lojaalsust ning mainet, kui nad oskavad tarbijaga suhestuda ning leida kriisis võimalusi," sõnas Aavik.
La Ecwadori tegevjuht Heily Aavik tõdes, et kriisid on majanduse üks osa, millega peab iga ettevõtja arvestama.
  • La Ecwadori tegevjuht Heily Aavik tõdes, et kriisid on majanduse üks osa, millega peab iga ettevõtja arvestama.
Kuidas olete praegu oma töö korraldanud, kas olete kogu tiimiga kodukontorites?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele