Autor: Marianne Liibert • 24. märts 2020

Majanduslik kaos annab väga head võimalused ettevõtte turupositsiooni parandamiseks

La Ecwadori tegevjuht Heily Aavik rääkis olukorrast turundussektoris, kodukontoris töötamisest ja kriisiaja võimalustest. "Momendil on ettevõtetel väga hea võimalus kasvatada brändi lojaalsust ning mainet, kui nad oskavad tarbijaga suhestuda ning leida kriisis võimalusi," sõnas Aavik.
La Ecwadori tegevjuht Heily Aavik tõdes, et kriisid on majanduse üks osa, millega peab iga ettevõtja arvestama.

Kuidas olete praegu oma töö korraldanud, kas olete kogu tiimiga kodukontorites?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700