• 20.03.20, 17:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saa osa otseülekandest! Kuldmuna toimub esmakordselt digitaalselt

Täna, 20. märtsil toimub Kuldmuna juba 22. korda. Esimest korda ajaloos toimub võitjate tunnustamine veebisaate formaadis, kus kuulutatakse välja möödunud aasta silmapaistvamad turunduslahendused ning loovideed.
Saa osa otseülekandest! Kuldmuna toimub esmakordselt digitaalselt
Kuldmuna otseülekanne algab reedel, 20. märtsi õhtul kell 19.00 ja seda näeb Kuldmuna Facebookist või aadressil www.kuldmuna.ee/live. Saates auhinnatakse möödunud aasta vägevamaid töid filmi ja raadio, disaini, reklaami, digi, üritusturunduse ning suhtekorralduse kategooriates. Kuulutatakse välja võidumunad, aasta agentuurid, Taeva Pesamuna ja aasta kliendi auhinnad. Saade kestab orienteeruvalt poolteist tundi ning seda juhivad Mart Juur ja Kristel Aaslaid. Lisaks saavad üle videosilla sõna žüriide juhid.

Seotud lood

Uudised
  • 20.03.20, 21:30
Selgusid loovusfestivali Kuldmuna 2020 võitjad
Tänasel Kuldmunal auhinnati eelmise aasta silmapaistvamaid lahendusi filmi ja raadio, disaini, reklaami, digi, üritusturunduse ning suhtekorralduse valdkonnas. Esmakordselt Kuldmuna ajaloos jagati võidumunad ja eriauhinnad välja otseülekandena.
Uudised
  • 13.03.20, 12:44
Kuldmuna gala lükkub sügisesse
Ürituse uus kuupäev ja toimumiskoht on kinnitamisel. Kuldmuna konkurss jätkub sellele vaatamata, võitjad kuulutatakse välja veebis algselt plaanitud kuupäeval.
Uudised
  • 16.01.20, 15:22
Kuldmuna ja ADC*Eesti Disainiauhinnad ühinevad
Märtsis 22. korda aset leidev loovusfestival Kuldmuna toimub esmakordselt koos ADC*Eesti Disainiauhindadega.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele