Autor: Marianne Liibert • 18. märts 2020

Välireklaami platvormid liitusid võitlusega koroonaviiruse vastu

Püüdlusega laialdasema koroonaviiruse (COVID-19) levikut Eestis pidurdada, on Adovinci sõlminud kokkuleppe Terviseameti ja Sotsiaalministeeriumiga, mille käigus rakendatakse digitaalseid välimeedia platvorme, et edastada inimestele juhiseid ning infomaterjale.
Koroonaviiruse teavitus Telia ärimaja ekraanil
Foto: Adovinci OÜ

Adovinci asutaja Kenneth Muuli kutsus üles kõiki väli- ja siseekraanide omanikke koostööga esimesel võimalusel liituma. Ta lisas, et koostöö on oma loomult operatiivne – kasutatakse ära digitaalsete ekraanide võimalust kiiresti reageerida ning uuendatakse materjale kõige värskema infoga esimesel võimalusel vastavalt Terviseameti ja Sotsiaalministeeriumi juhistele.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700