Kel on soov elada tähenduslikku elu, siis tänapäeval käib sellega vältimatult kaasas meelepärane valik tasulist meediat, kirjutas Eesti Meediaettevõtete Liit oma pöördumises.
- Turundusuudiste kodu Best Marketing toimetab sel nädalal kodukontoris. Foto: Marianne Liibert
Eelmisel nädalal väljendas Eesti rahvas tõelist usaldust Eesti ajakirjanduse vastu. Kriisipäevadel on käinud sõltumatuid Eesti ajakirjandusväljaandeid lugemas praktiliselt kõik täiskasvanud eestlased. See on enneolematu usaldus ja tunnustus.
Kvaliteetse ajakirjanduse loodud maailmatunnetus ja väljaannete hea sisu laiendab silmaringi ning aitab kursis olla päris probleemide ja uudistega. Kel on soov elada tähenduslikku elu, siis tänapäeval käib sellega vältimatult kaasas meelepärane valik tasulist meediat.
Saatuse irooniana on viimastel päevadel Eesti ajakirjandusväljaannete vajalikkust näitav lugejate arv ning reklaamiturg liikunud täiesti vastupidises suunas. Kui lugejad püsivad päevast päeva meie juures, siis reklaamiandjad mõtlevad ja lahkuvad – murest, teadmatusest, alalhoidlikkusest.
Sina saad toetada Eesti ajakirjandust, makstes selle tarbimise eest õiglast hinda kas paber- või digiväljaannete tellija või ostjana. Oleme tugevad, professionaalsed ja jätkusuutlikud vaid üheskoos.
Best Marketing – turundusuudiste kodu – pakub oma lugejatele võimalust teha soodushinnaga premium-sisu proovitellimus.
Premium-sisu all peame silmas lugusid, mis on tähistatud võtmega ja mille lugemine eeldab sisselogimist. Lisaks tavalugudele saad siis lugeda piiramatult kõiki lukus artikleid, sealhulgas kampaaniate ja brändide case study’sid; ülevaadet turul tegutsevatest agentuuridest ehk turunduse TOPi; nädala kampaania lugusid; intervjuusid Eesti turundusvaldkonna inimestega; kokkuvõtteid raadiosaadetest “Eetris on turundusuudised”, “Digiturunduse praktikum” ja “Turunduskohv La Ecwadoris”; ülevaateid üritustel tehtud ettekannetest ning kõiki artikleid, mis on vanemad kui 6 kuud.
Best Marketingi
premium-sisu proovitellimuse saad vormistada
siin.
Seotud lood
Mediabrands Digitali tegevjuht Erki Heinsaar kirjeldas tänast olukorda läbi agentuuri vaatenurga ning andis asjalikke soovitusi, mida praeguses olukorras teha võiks.
Kuidas oma töö korraldada? Kuidas saada ülevaade sellest, mida teised teevad? Kuidas jälgida tööülesannete progressi ja pakkuda tagasisidet? Tarkvaraarenduse ettevõtte Netcorp juht Paavo Pauklin andis kümme soovitust tõhusaks ja tulemuslikuks kaugtööks.
Mitmed turundussektori ettevõtted on reageerinud üleskutsele aidata ühiselt avalikku sektorit.
Hetkeolukord muudab meediareklaamituru märtsi tulemused ettearvamatuks, ent kuidas läks meediaettevõtetel jaanuaris ja veebruaris?
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele