Priit Jõgi • 16 märts 2020
Uudised
Ainult tellijale

Meediaettevõtete reklaamikäibed jaanuaris ja veebruaris

Hetkeolukord muudab meediareklaamituru märtsi tulemused ettearvamatuks, ent kuidas läks meediaettevõtetel jaanuaris ja veebruaris?

Eesti Meediaettevõtete Liidu andmetel kasvas eelmisel aastal liitu kuuluvate ajalehtede reklaamitulu võrreldes 2018. aastaga 1% võrra, ulatudes 22,5 miljoni euroni. Paberreklaami tulu oli endiselt languses, kuigi aasta lõikes oli see kõigest 3%. Veebireklaamidest saadav tulu tõusis 11% võrra. Ajalehtede reklaamitulust kokku moodustas paberreklaam endiselt üle 60%. Enim kasvatas reklaamitulu Äripäev (17%) ja enim langes tulu Eesti Ekspressil (11%). Eesti Ekspressi puhul on oluline mainida, et see on ainult paberreklaami tulu, sest nende veebitulu on koodunud Delfisse.

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:
  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700