• 16.03.20, 13:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meediaettevõtete reklaamikäibed jaanuaris ja veebruaris

Hetkeolukord muudab meediareklaamituru märtsi tulemused ettearvamatuks, ent kuidas läks meediaettevõtetel jaanuaris ja veebruaris?
Meediaettevõtete reklaamikäibed jaanuaris ja veebruaris
Eesti Meediaettevõtete Liidu andmetel kasvas eelmisel aastal liitu kuuluvate ajalehtede reklaamitulu võrreldes 2018. aastaga 1% võrra, ulatudes 22,5 miljoni euroni. Paberreklaami tulu oli endiselt languses, kuigi aasta lõikes oli see kõigest 3%. Veebireklaamidest saadav tulu tõusis 11% võrra. Ajalehtede reklaamitulust kokku moodustas paberreklaam endiselt üle 60%. Enim kasvatas reklaamitulu Äripäev (17%) ja enim langes tulu Eesti Ekspressil (11%). Eesti Ekspressi puhul on oluline mainida, et see on ainult paberreklaami tulu, sest nende veebitulu on koodunud Delfisse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele