Hetkeolukord muudab meediareklaamituru märtsi tulemused ettearvamatuks, ent kuidas läks meediaettevõtetel jaanuaris ja veebruaris?
Eesti Meediaettevõtete Liidu andmetel kasvas eelmisel aastal liitu kuuluvate ajalehtede reklaamitulu võrreldes 2018. aastaga 1% võrra, ulatudes 22,5 miljoni euroni. Paberreklaami tulu oli endiselt languses, kuigi aasta lõikes oli see kõigest 3%. Veebireklaamidest saadav tulu tõusis 11% võrra. Ajalehtede reklaamitulust kokku moodustas paberreklaam endiselt üle 60%. Enim kasvatas reklaamitulu Äripäev (17%) ja enim langes tulu Eesti Ekspressil (11%). Eesti Ekspressi puhul on oluline mainida, et see on ainult paberreklaami tulu, sest nende veebitulu on koodunud Delfisse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.