Autor: Priit Jõgi • 16. märts 2020

Meediaettevõtete reklaamikäibed jaanuaris ja veebruaris

Hetkeolukord muudab meediareklaamituru märtsi tulemused ettearvamatuks, ent kuidas läks meediaettevõtetel jaanuaris ja veebruaris?

Eesti Meediaettevõtete Liidu andmetel kasvas eelmisel aastal liitu kuuluvate ajalehtede reklaamitulu võrreldes 2018. aastaga 1% võrra, ulatudes 22,5 miljoni euroni. Paberreklaami tulu oli endiselt languses, kuigi aasta lõikes oli see kõigest 3%. Veebireklaamidest saadav tulu tõusis 11% võrra. Ajalehtede reklaamitulust kokku moodustas paberreklaam endiselt üle 60%. Enim kasvatas reklaamitulu Äripäev (17%) ja enim langes tulu Eesti Ekspressil (11%). Eesti Ekspressi puhul on oluline mainida, et see on ainult paberreklaami tulu, sest nende veebitulu on koodunud Delfisse.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700