4. ja 5. märtsil toimus Saku Suurhallis turunduskonverents Password 2020.
Eesti suurim turunduskonverents Password toimus 20. korda. Sel aastal oli teemaks vastutustundlik turundus. Konverentsil osales ligi 500 turundusvaldkonna inimest.
Nagu juba traditsiooniks on saanud, kuulutati konverentsi raames välja Eesti parimad turundus-, meedia- ja kommunikatsiooniteod ning aasta turundustiim.
Vaata pilte Passwordi 2. päevast:
Fotograaf: Marko Mumm / Meediafoto
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.