• 13.02.20, 11:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Milline on mõjuisikute ja nendega koostööd tegevate turundajate vastutus?

Passwordi teisel päeval toimub paneeldiskussioon, kus keskendutakse mõjuisikute turundusele. Osalejate hulka lisandus Helen Adamson, lisaks temale osalevad veel Maria Rannaväli, Aleks Koha ja Sille-Kadri Simer.
Laulja ja mõjuisik Helen Adamson lisandus Passwordi paneeldiskussiooni osalejate hulka,
  • Laulja ja mõjuisik Helen Adamson lisandus Passwordi paneeldiskussiooni osalejate hulka,
Podcast'ide ja mõjuisikute jälgijaskond on kohati suurem kui mõnel raadiol või meediaväljaandel. Neil on suur meediamõju, samas ei kehti neile tavalised regulatsioonid.
Paljud lapsevanemad teavad, et 7-12 aastased lapsed võtavad populaarsete suunamudijate ja juutuuberite soovitusi sageli väga tõsiselt. Kuigi Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve amet ja Turundajate liit tegelevad selle küsimusega aktiivselt, on mõjuisikute turundus täna seaduse silmis hall ala.
- Kuidas korrektselt teavitada, et mõjuisik saab toote promo eest raha?
- Milliseid tooted/teenuseid sobib reklaamida ja millisel juhul ei saa koostööd teha?
- Kas podcast'is või vlogis sobib ropendada?
- Kas mõjuisik tohib reklaamida alkoholi?
- Millist mõju avaldab (noortele mõjuisiku elustiil?
Passwordi pealaval toimuvas paneeldiskussioonis osalevad laulja ja mõjuisik Helen Adamson, Promoty asutaja ja juht Aleks Koha, juutuuber Maria Rannaväli podcast'i Tissident saatejuht Sille-Kadri Simer.
Tutvu Passwordi kavaga ja pane ennast kirja siin!
Kahepäevane turunduskonverents Password leiab aset 4. ja 5. märtsil 2020 Saku Suurhallis. Vaata ka videot Sille-Kadri Simeriga:

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele