Autor: Best Marketing • 29. jaanuar 2020

Eesti noorte idufirma soovib trükiteenuse platvormiga säästa 200 000 puud

"Arvestades trükikodade raporteid ja teades keskmist tühja ala mahtu, läheb Eestis meie hinnangul iga päev raisku umbes 50 tonni paberit, sest trükikodadel pole trükipoognatel olevatele vabadele aladele õigel hetkel midagi printida," sõnas Pagerri turundusjuht Elo Johanna Kuklane.
Foto: Johan-Paul Hion

Pagerri asutaja Rudolf-Gustav Hanni on töötanud kaheksa aastat kirjastuse juhina. Idee sai alguse, kui Hanni külastas üht Eesti trükikoda ning selle juht uuris, mida võiks teha igapäevaselt raisku mineva paberiga, mida on nende hinnangul vähemalt 7% päevas trükitud paberihulgast. “Ma mõtlesin, et ma ei suuda kunagi ise välja mõelda nii palju ägedaid tooteid, mida nii suure koguse paberiga ette võtta. Arvutasime, et me suudaksime teha Eesti aastasest paberi ülejäägi kogusest terve maailma Harry Potteri tiraaži ja paberit jääks ikka veel üle. Seepärast võtsime eesmärgiks leida ülejäävale paberile kasutuse,” lisas Hanni.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700