Autor: Jüri Hass • 20. jaanuar 2020

5 SEO strateegiat aastaks 2020

FCR Media SEO teenuse juht Jüri Hass annab nõu, kuidas rohkem müüa, millist sisu kodulehele luua ja milliseid tehnilisi parameetreid silmas pidada.

Viimastel aastatel on Google väga palju panustanud otsingumootori kaasajastamisse, võttes aluseks üha nõudlikuma kasutaja ootused ja otsinguharjumused. Näiteks nutiseadmete kiire levik ja interneti kättesaadavuse hüppeline kasv viis selleni, et veebilehe mobiilisõbralikkus muutus aastal 2015 üheks oluliseks positsioone mõjutavaks faktoriks. 2018. aasta jaanuaris teatas Google, et veebilehe allalaadimiskiirus muutub oluliseks faktoriks otsingutulemuste kuvamisel. Google’i peamiseks arengusuunaks on täiesti selgelt otsingumootori kasutajale parima kasutajakogemuse tagamine. Mullused arengud ainult kinnitavad seda. Aastal 2020 peavad ettevõtted veel rohkem mõtlema kasutajale, kui soovivad ellu jääda ja kasvada internetipõhises ühiskonnas.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700