• 11.12.19, 19:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lugu sellest, kuidas Lidl Inglismaal turuosa kahekordistas

Peagi ka Eesti turule sisenev Lidl on edukas kõikjal, kus tegutseb. Siinkohal näide sellest, kuidas neil õnnestus UK turul oma turuosa kahekordistada. Kes edasi ei viitsi lugeda, siis vastus on lihtne: eSOV!
Lugu sellest, kuidas Lidl Inglismaal turuosa kahekordistas
Kui saksa discounter Lidl sisenes UK turule, leidis ta eest kõige konkurentsitihedama jaeturu maailmas. Neli suurt Briti supermarketit olid juba ees ja ka aastal 2014, pärast 20 aastat tegutsemist, oli Lidl suutnud saavutada vaid 3% turuosa, mis oli neile pettumuseks. Nad küsisid endalt: miks me ei saa rohkem kasvada?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele