• 23.10.19, 16:41

Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverentsile lisandus kolm esinejat

Esinejate hulka lisandusid Ivo Visak, Kristjan Hiiemaa ja Henri Laupmaa. Millest nad räägivad?
Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverentsile lisandus kolm esinejat
  • Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverentsile lisandus kolm esinejat
30. oktoobril Tallinnas toimuv Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverents keskendub "klounide ajastule" – räägime sellest, kuidas üha meelelahutuslikumaks muutuval meediatsirkuse areenil mõjusalt sõnumeid edastada.
Teemad:
Kuidas kommunikeerida oma ettevõtte tulevikuvisiooni? Idufirmade paneelis liitusid Fred Kriegeriga (Scoro asutaja ja juht) veel Kristjan Hiiemaa (Erply asutaja ja juht) ning Henri Laupmaa (Hooandja kaasasutaja, Fundwise'i juht ja kaasasutaja ning FinanceEstonia juhatuse liige). Kuidas saab Tesla firma väärtus olla suurem kui Fordi või GM oma – kuigi Tesla on kahjumis ja müüb autosid 99% vähem kui vanad kuulsad autofirmad? Põhjus on investorite usus helgesse tulevikku ehk meediamullis. Kuidas seda teha? Idufirmade edu taga on sageli omanike oskus maalida ettevõtte helgest tulevikust usutav pilt.
Klikimeedia kui millenniaalide ainus mõeldav ajakirjandus? Disainiagentuuri Velvet produtsent Ivo Visak ja Eesti Väitlusseltsi tegevjuht Herman Kelomees on Facebookis populaarseks saanud lehekülje Klikisäästja kaasasutajad. Nad räägivad oma ettekandes klikimeediast ning analüüsivad milleniaalide meediakirjaoskuse arengut. Tuleb silmas pidada, et sel sajandil sündinud noored polegi kogenud meediat, kus nii-öelda klassikaline ajakirjandus ning meelelahutus oleks teineteisest eristatud.
Viimane võimalus registreeruda Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverentsile!
NB! Registreerides konverentsile 3 või enam osalejat, saad lisaks 10% soodustust.
Kuidas Instagramis oma lugu edastada? Loovkollektiivi Hooligan Hamlet asutaja ja reklaamiagentuuri Imagine\TBWA partner Rainer Olbri (Metsakutsu) ning Sportlandi digiturunduse juht Kairi Killing räägivad sellest, kuidas suunamudijate abil oma sõnumeid edastada ja mida peab Instagramis lugude jutustamisel silmas pidama.
Trumpi ajastu: kus on klounaadi piirid poliitilises kommunikatsioonis? Trump, Johnson, Helme, Salvini, jt – kõik nad on püüdnud valijate hääli provotseerivate sõnumitega. Meedia neelab provokatsioonikonksu kenasti alla ja selle tulemusena on poliitilisest kommunikatsioonist järjest rohkem saanud meelelahutus. Kas see, mis töötab USAs, töötab ka Eestis? META Advisory partner Andreas Kaju räägib, kuidas sellises keskkonnas tõsiseid sõnumeid edastada.
Uudised kui meelelahutus – kui tõsiseltvõetav on meedia? Postimehe peatoimetaja Peeter Helme ja ERR uudiste peatoimetaja Liisu Lass arutlevad paneeldiskussioonis selle üle, mille alusel uudiseid valitakse ja milliste teemadega on üldse lootust uudiskünnist ületada. Miks meedia järjekindlalt provokaatorite visatud konksud alla neelab? Kas tõsiste (kuid igavate) teemadega on võimalik meedia tähelepanu võita?
Kuidas kommunikeerida heategevust? Käesoleva aasta üks enim tähelepanu saanud inimene on väike Annabel, kelle geeniraviks kogusid head annetajad rohkem kui kaks miljonit eurot. Abivajajaid on palju, aga vaid vähestel õnnestub avalikkuse tähelepanu ja poolehoid võita. Mis tegi Annabeli eriliseks ja mida on sellest loost teistel abivajajatel õppida? Siiri Ottender-Paasma Tartu Ülikooli Lastefondist toob kuulajateni väikese Annabeli case study.
Eesti-Läti alkosõja juhtum ehk kuidas paistab alkosõda Läti poolt vaadatuna? Esineb Mediju Tilts kaasasutaja Filips Rajevkis (Läti). Eesti ja Läti on muidu rahumeelsed naabrid, aga lisaks kunagisele “kilusõjale” on nüüd käimas alkosõda. Eestis on alkoholiaktsiisi ja alkoturismiga seotu üks enim meediakajastust saanud teemasid. Kuidas paistab seesama asi Läti poolelt? Mis mulje oleme jätnud lõunanaabritele?
Konverentsi modereerib Hannes Hamburg, kes on alates 1995. aastast nõustanud üle saja era- ja avaliku sektori organisatsiooni, ning korraldanud meediakoolitusi ja konverentse. Ta on lõpetanud Tartu Ülikooli sotsiaalteaduskonnas ajakirjanduse eriala ja kõrvalerialana psühholoogia ning kaitsnud Tallinna Ülikooli Eesti Humanitaarinstituudis kultuuriteooria magistrikraadi. Kommunikatsioonibüroo Hamburg ja Partnerid jõudis sel aastal Turunduse TOPis kommunikatsiooniettevõtete edetabelis esikohale.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.09.24, 13:09
Kalender näitab kuud ja päeva, kuid saab näidata veelgi enamat
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele