Autor: Best Marketing • 30. september 2019

DDB Latvia korraldab Riias Baltic Brand Forumi

Lätis korraldatakse esimest korda turundus- ja reklaamivaldkonna professionaalide foorum, kus eksperdid Balti riikidest ja mujalt maailmast jagavad oma kogemusi ja seisukohti uute brändi-, tarbija- ja kommunikatsioonisuundumuste kohta.

Foorumi raames toimub kolm paneeliarutelu, kus osaleb üle 15 eksperdi, nende hulgas Les Binet ja Malcolm Devoy.

Les Binet, kes on Ühendkuningriigis asuva agentuuri adam&eveDDB efektiivsusjuht ja mitmete turundusraamatute autor, räägib jätkusuutliku brändi ehitamisest ja tunnete, tuntuse ja loovuse rollist selles protsessis.

Les Binet

Malcolm Devoy, Ühendkuningriigi agentuuri PHD EMEA strateegiajuht, räägib populaarsetest turundusvahenditest ja meediastrateegiatest, mida kasutavad maailma kõige edumeelsemad ja edukamad brändid kiire kasvu saavutamiseks.

Malcolm Devoy

Paneelaruteludes pööratakse põhitähelepanu brändide rollile tarbijaharjumuste kujundamisel, start-up'ide ja suurettevõtete vahelisele sünergiale, samuti äritulemustele suunatud turundusele (nn tulemusturundusele) brändikommunikatsioonis. Paneelarutelus osalevad valdkonna eksperdid Balti riikidest ja mujalt maailmast.

Üritus lõpeb auhinnatseremooniaga, kus tunnustatakse kõige mõjukamaid brände Baltikumis. Auhindu jagatakse kaheksas kategoorias: kõige armastatumad brändid, kõige rohelisemad brändid, kõige inimlikumad brändid, Baltikumi parim start-up ettevõte, jne.

DDB Latvia strateegiadirektor Anna Celmiņa, kes on üks paneelarutelu moderaator, tõdeb, et brändipõhine käitumine mõjutab inimeste elusid. „Meie harjumused muutuvad väga aeglaselt, kuid erandiks on brändid, mis näitavad meile teisi võimalusi. Brändid suutavad muuta inimeste harjumusi ja panna aluse uutele harjumustele. Ainus reegel on, et tuleb tunda oma sihtturgu ja esitleda ideed õigel ajal ja kohas.“

Baltic Brand Forum 2019 toimub 3. oktoobril Riias. Sel aastal pööratakse foorumil tähelepanu Balti riikide omavahelisele koostööle, ühistele joontele ja erinevustele. Foorumi korraldajate ja toetajate hulgas on järgmised ettevõtted: DDB Latvia, Kapitāls Networks, Accenture, Delfi, OMD, Httpool, RAIT, Latvijas Zaļais Punkts, Modash ja Latvijas Balzams.

Baltikumi aasta agentuuri tiitli saanud DDB Latvia on üks Baltic Brand Forumi organiseerijatest. Pildil on DDB Latvia juht Andris Rubins.
Foto: Photo:Marko Mumm
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700