• 30.09.19, 10:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

DDB Latvia korraldab Riias Baltic Brand Forumi

Lätis korraldatakse esimest korda turundus- ja reklaamivaldkonna professionaalide foorum, kus eksperdid Balti riikidest ja mujalt maailmast jagavad oma kogemusi ja seisukohti uute brändi-, tarbija- ja kommunikatsioonisuundumuste kohta.
Les Binet
  • Les Binet
Foorumi raames toimub kolm paneeliarutelu, kus osaleb üle 15 eksperdi, nende hulgas Les Binet ja Malcolm Devoy.
Les Binet, kes on Ühendkuningriigis asuva agentuuri adam&eveDDB efektiivsusjuht ja mitmete turundusraamatute autor, räägib jätkusuutliku brändi ehitamisest ja tunnete, tuntuse ja loovuse rollist selles protsessis.
Malcolm Devoy, Ühendkuningriigi agentuuri PHD EMEA strateegiajuht, räägib populaarsetest turundusvahenditest ja meediastrateegiatest, mida kasutavad maailma kõige edumeelsemad ja edukamad brändid kiire kasvu saavutamiseks.
Malcolm Devoy
  • Malcolm Devoy
Paneelaruteludes pööratakse põhitähelepanu brändide rollile tarbijaharjumuste kujundamisel, start-up'ide ja suurettevõtete vahelisele sünergiale, samuti äritulemustele suunatud turundusele (nn tulemusturundusele) brändikommunikatsioonis. Paneelarutelus osalevad valdkonna eksperdid Balti riikidest ja mujalt maailmast.
Üritus lõpeb auhinnatseremooniaga, kus tunnustatakse kõige mõjukamaid brände Baltikumis. Auhindu jagatakse kaheksas kategoorias: kõige armastatumad brändid, kõige rohelisemad brändid, kõige inimlikumad brändid, Baltikumi parim start-up ettevõte, jne.
DDB Latvia strateegiadirektor Anna Celmiņa, kes on üks paneelarutelu moderaator, tõdeb, et brändipõhine käitumine mõjutab inimeste elusid. „Meie harjumused muutuvad väga aeglaselt, kuid erandiks on brändid, mis näitavad meile teisi võimalusi. Brändid suutavad muuta inimeste harjumusi ja panna aluse uutele harjumustele. Ainus reegel on, et tuleb tunda oma sihtturgu ja esitleda ideed õigel ajal ja kohas.“
Baltic Brand Forum 2019 toimub 3. oktoobril Riias. Sel aastal pööratakse foorumil tähelepanu Balti riikide omavahelisele koostööle, ühistele joontele ja erinevustele. Foorumi korraldajate ja toetajate hulgas on järgmised ettevõtted: DDB Latvia, Kapitāls Networks, Accenture, Delfi, OMD, Httpool, RAIT, Latvijas Zaļais Punkts, Modash ja Latvijas Balzams.
Baltikumi aasta agentuuri tiitli saanud DDB Latvia on üks Baltic Brand Forumi organiseerijatest. Pildil on DDB Latvia juht Andris Rubins.
  • Baltikumi aasta agentuuri tiitli saanud DDB Latvia on üks Baltic Brand Forumi organiseerijatest. Pildil on DDB Latvia juht Andris Rubins. Foto: Photo:Marko Mumm

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele