• 29.05.19, 11:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas sisuturunduse abil veebis tulemusi saavutada?

Selles, kas ettevõttel on sisuturundust või digitaalset meediat vaja, ei ole enam küsimus. Nii väikestele kui keskmistele ettevõtetele, kes teevad turundust piiratud ressurssidega, on see üks efektiivsemaid viise, kuidas oma tarbijateni jõuda ning müüki kasvata. Nõuandeid jagab Agentuur La Ecwador sisuturundustiimi juht Teele Hein.
Teele Hein
  • Teele Hein
  • Foto: Jake Farra
On neid, kes peavad sisuturundust digitaalmeedia üheks vormiks ning neid, kes vaatlevad kaht teenust täiesti eraldiseisvalt. Küsimus on selles, kas sisuturundus on pelgalt videote tootmine ja sotsiaalmeediasse postituste tegemine? Kas digitaalmeedia tähendab ainult veebibännereid ning Google'isse reklaami ostmist?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele