Autor: Hando Sinisalu • 27. mai 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Swedbank keskendub turunduse automatiseerimisele

Swedbanki turundus- ja müügiosakonna juht Arno Pae räägib sellest, et turundusosakonna peaülesanne on turunduse automatiseerimine, aga ka brändingut ei tohi unustada. Suusatajate asemel toetab pank nüüd haridusega seotud projekte. Tundlike teemade kommunikatsiooni saaks aga alati parandada.
Arno Pae

Arno Pae on Swedbanki turundus- ja müügiosakonna juht, lisaks on pangas eraldi kommunikatsioonitiim, mille alla kuulub ka sotsiaalmeedia.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700