Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Case study – kasvatasime uudiskirja click rate-i 3% pealt 14% peale
Kliendi uudiskirja eesmärk oli saada kliendid kodulehele, aga uudiskirja klikkide suhe oli vaid 3%. Raul Leppik Smailyst räägib, mida uudiskirja avamise kasvatamiseks ette võeti.
Uudiskirja hingeelu uurides tuleb välja kolm asja. Esiteks – uudiskirjast saadud kontaktid on reeglina väga kvaliteetsed. Kui läbi uudiskirja inimesi veebi suunata, siis tekib väga hea konversioon ja pikk külastusaeg. Teiseks – uudiskiri on end tõestanud turunduskanal. Selle kokkupanekusse panustatakse üksjagu aega ning seda püütakse alati usinasti ja korrapäraselt välja saata. Kolmandaks – uudiskirja klikkide ja avamiste suhe on tavaliselt nigelamad, kui me eeldame.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.