• 22.05.19, 12:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study – kasvatasime uudiskirja click rate-i 3% pealt 14% peale

Kliendi uudiskirja eesmärk oli saada kliendid kodulehele, aga uudiskirja klikkide suhe oli vaid 3%. Raul Leppik Smailyst räägib, mida uudiskirja avamise kasvatamiseks ette võeti.
Case study – kasvatasime uudiskirja click rate-i 3% pealt 14% peale
Uudiskirja hingeelu uurides tuleb välja kolm asja. Esiteks – uudiskirjast saadud kontaktid on reeglina väga kvaliteetsed. Kui läbi uudiskirja inimesi veebi suunata, siis tekib väga hea konversioon ja pikk külastusaeg. Teiseks – uudiskiri on end tõestanud turunduskanal. Selle kokkupanekusse panustatakse üksjagu aega ning seda püütakse alati usinasti ja korrapäraselt välja saata. Kolmandaks – uudiskirja klikkide ja avamiste suhe on tavaliselt nigelamad, kui me eeldame.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele