Kliendi uudiskirja eesmärk oli saada kliendid kodulehele, aga uudiskirja klikkide suhe oli vaid 3%. Raul Leppik Smailyst räägib, mida uudiskirja avamise kasvatamiseks ette võeti.
Uudiskirja hingeelu uurides tuleb välja kolm asja. Esiteks – uudiskirjast saadud kontaktid on reeglina väga kvaliteetsed. Kui läbi uudiskirja inimesi veebi suunata, siis tekib väga hea konversioon ja pikk külastusaeg. Teiseks – uudiskiri on end tõestanud turunduskanal. Selle kokkupanekusse panustatakse üksjagu aega ning seda püütakse alati usinasti ja korrapäraselt välja saata. Kolmandaks – uudiskirja klikkide ja avamiste suhe on tavaliselt nigelamad, kui me eeldame.
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.