• 22.05.19, 12:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study – kasvatasime uudiskirja click rate-i 3% pealt 14% peale

Kliendi uudiskirja eesmärk oli saada kliendid kodulehele, aga uudiskirja klikkide suhe oli vaid 3%. Raul Leppik Smailyst räägib, mida uudiskirja avamise kasvatamiseks ette võeti.
Case study – kasvatasime uudiskirja click rate-i 3% pealt 14% peale
Uudiskirja hingeelu uurides tuleb välja kolm asja. Esiteks – uudiskirjast saadud kontaktid on reeglina väga kvaliteetsed. Kui läbi uudiskirja inimesi veebi suunata, siis tekib väga hea konversioon ja pikk külastusaeg. Teiseks – uudiskiri on end tõestanud turunduskanal. Selle kokkupanekusse panustatakse üksjagu aega ning seda püütakse alati usinasti ja korrapäraselt välja saata. Kolmandaks – uudiskirja klikkide ja avamiste suhe on tavaliselt nigelamad, kui me eeldame.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele