Kliendi uudiskirja eesmärk oli saada kliendid kodulehele, aga uudiskirja klikkide suhe oli vaid 3%. Raul Leppik Smailyst räägib, mida uudiskirja avamise kasvatamiseks ette võeti.
Uudiskirja hingeelu uurides tuleb välja kolm asja. Esiteks – uudiskirjast saadud kontaktid on reeglina väga kvaliteetsed. Kui läbi uudiskirja inimesi veebi suunata, siis tekib väga hea konversioon ja pikk külastusaeg. Teiseks – uudiskiri on end tõestanud turunduskanal. Selle kokkupanekusse panustatakse üksjagu aega ning seda püütakse alati usinasti ja korrapäraselt välja saata. Kolmandaks – uudiskirja klikkide ja avamiste suhe on tavaliselt nigelamad, kui me eeldame.
Seotud lood
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.