Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Nädala kampaania: Rademar toob Instagrami pildid tänavatele
See nädal on “Nädala kampaania” rubriigis luubi all Rademari kampaania “See hetk, kui”, mis tutvustab uusi Rademari vabaaja tooteid.
Kampaaniat kommenteerivad Rademari partnerid Imagine\TBWA loovjuht Rainer Olbri ja MediaComi projektijuht Liivika Lapp. Omapoolse kommentaari annab kampaaniale Tanki juht Joel Volkov ja Tabasco juht Indrek Viiderfeld.
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.