Jaga lugu:

10+ näidet, kus hashtagid on sotsiaalmeediast välja viidud

Sõltuvalt platvormist on hashtagidel väga tähtis roll sotsiaalmeedia strateegia juures. Digiturunduse ekspert Andrus Kiisküla jagab lugejatega erinevaid näiteid, kus hashtagid on sotsiaalsest meediast välja viidud.

Hastage kasutatakse alates üldistest märksõnadest kuni brändiga või kasvõi liikumisega (näiteks #kõigieesti) seotud märksõnadeni, mida ideaalis sihtgrupp aktiivselt ja positiivselt kasutab. See loob ideaalis olukorra, kus ettevõtte fännid loovad meile sobivat sisu (trendikas märksõna UGC – user generated content).

Selles postituses ei tule juttu sellest, mis hashtage, kus ja kuidas oma postituste juures kasutada, vaid jagan oma telefonist erinevaid näiteid, kus hashtagid on sotsiaalmeediast välja viidud. Nii füüsilisse maailma kui ka teistesse digi kanalitesse.

Kõige rohkem torkab silma üldiseid (nn. generic) hashtage (#kevad, #REAL), millel ei ole seost toote/teenuse/liikumisega või on seos lihtsalt temaatiline. See on ka omamoodi trend, kus # pannakse plakatil märksõna ette, kus mõned aastad tagasi võis olla mõni ikoon, kriips või tärn.

#lähemalkuiviimsi #parimkingitus - Näide, kus # asemel võiks vabalt olla auto ja süda.

#staysmart - Peatu Tartus targalt või püsi tark?

#APPROVED - Esialgu jääb mulje, et hashtag on sõna approved ees. Sotsiaalmeedias on aktiivselt kasutusel ikkagi #footlockerapproved

#LIBETEE - Juhib talvistele teeoludele tähelepanu. Aastaga on # teinud väikese muudatuse ja saanud juurde kaks pikka triipu. Samas tekkis endal kiusatus eelmine aasta peale väikest plekimölkimist, et kas nüüd peakski seda kasutama?

#LOVEBOROUGH - Instagram ei oleks see, kui ei oleks toidupilte. Kui korv turult head paremat täis, siis tahaks seda ju näidata ka.

#DamnGoodDenim - Elagu fashionistad!

#ImVoting - Valimas käisid?

#UnlockThePotential - Tekib huvi, kas eespool on veel infot.

#VANUSEILOE - Elagu aktiivsed vanaemad ja vanaisad :)

#DontCrackUnderPressure - TAG Heueri uus(alates 2014) brändi slogan on eelmisest aastast juurde saanud hashtagi.

#SEEMOOORE - Poola lennujaamast Rocca al Mare keskuseni. Raske oli seda hashtagi ühel hetkel mitte seostada Huaweiga.

#HEMIGRAM - Sotsiaalmeedia on omamoodi edevuse laat. Anna inimestele võimalus oma sisuga läbi Sinu platvormide suurema auditooriumini jõuda!

#HMRUNWAY - Võimalus oma pildiga jõuda H&Mi Times Square'i ekraanile.

#NYCostume - võimalus oma hirmutavas kostüümis olla sadadel ekraanidel üle linna.

Vaata rohkem näiteid Andruse blogist.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com