Sõltuvalt platvormist on hashtagidel väga tähtis roll sotsiaalmeedia strateegia juures. Digiturunduse ekspert Andrus Kiisküla jagab lugejatega erinevaid näiteid, kus hashtagid on sotsiaalsest meediast välja viidud.
Hastage kasutatakse alates üldistest märksõnadest kuni brändiga või kasvõi liikumisega (näiteks #kõigieesti) seotud märksõnadeni, mida ideaalis sihtgrupp aktiivselt ja positiivselt kasutab. See loob ideaalis olukorra, kus ettevõtte fännid loovad meile sobivat sisu (trendikas märksõna UGC – user generated content).
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.