10+ näidet, kus hashtagid on sotsiaalmeediast välja viidud
Sõltuvalt platvormist on hashtagidel väga tähtis roll sotsiaalmeedia strateegia juures. Digiturunduse ekspert Andrus Kiisküla jagab lugejatega erinevaid näiteid, kus hashtagid on sotsiaalsest meediast välja viidud.
Hastage kasutatakse alates üldistest märksõnadest kuni brändiga või kasvõi liikumisega (näiteks #kõigieesti) seotud märksõnadeni, mida ideaalis sihtgrupp aktiivselt ja positiivselt kasutab. See loob ideaalis olukorra, kus ettevõtte fännid loovad meile sobivat sisu (trendikas märksõna UGC – user generated content).
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]