Aprilli alguses alustab Rocca al Mare kaubanduskeskuse ja Kristiine Keskuse juhina tööd Linda Eichler, kes varasemalt töötas ettevõtte turundus- ja kommunikatsioonijuhina.
“Kaubanduskeskused ja kaubandus tervikuna teeb läbi olulisi muutusi, milleks oleme põhjalikult valmistunud. Lähima paari aasta olulisemad eesmärgid on Kristiine Keskuse kümnendi suurima värskenduskuuri lõpule viimine ja Rocca al Mare kaubanduskeskuse tugeva üürnike koosluse mitmekesistamine,” ütles Linda Eicher.
Seotud lood
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.