Aprilli alguses alustab Rocca al Mare kaubanduskeskuse ja Kristiine Keskuse juhina tööd Linda Eichler, kes varasemalt töötas ettevõtte turundus- ja kommunikatsioonijuhina.
“Kaubanduskeskused ja kaubandus tervikuna teeb läbi olulisi muutusi, milleks oleme põhjalikult valmistunud. Lähima paari aasta olulisemad eesmärgid on Kristiine Keskuse kümnendi suurima värskenduskuuri lõpule viimine ja Rocca al Mare kaubanduskeskuse tugeva üürnike koosluse mitmekesistamine,” ütles Linda Eicher.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.