• 26.03.19, 12:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Iga infokanali jaoks on oma sobiv aeg

Tarbijad otsivad ja vaimustuvad tänapäeva kaubanduses aina uudsematest lähenemistest ja inspireerivamatest väljakutsetest. Võimaluste rohkus muudab tarbija tabamise keerulisemaks – peame teadma, mis etapis, millistes kanalites ja milliste sõnumitega tarbijat kõnetada.
Iga infokanali jaoks on oma sobiv aeg
  • Iga infokanali jaoks on oma sobiv aeg
iRetail Eesti on keskendunud sellele, et mõista tarbijate ostukäitumist ja seeläbi aidata ettevõtetel luua paremaid ostukeskkondi ja saavutada paremaid tulemusi. Üks osa tarbija paremaks mõistmiseks on iRetail Eesti läbi viidud mahukas Retail Buying Study uuring, mis selgitas välja, millised on olulised infoallikad ostuteekonna vältel ja mis ajahetkel on ühest või teisest infoallikast kõige enam abi. Uuring kaardistas 4000 Eesti inimese ostukäitumise mõttest ostujärgsete tegevusteni 7 erinevas tootekategoorias. Sama metoodika alusel on tarbijaid uuritud ka 12 erinevas Euroopa riigis, seal hulgas ka Põhjamaades. Ühtne metoodika võimaldab Eesti tulemusi teiste turgudega võrrelda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele