Tarbijad otsivad ja vaimustuvad tänapäeva kaubanduses aina uudsematest lähenemistest ja inspireerivamatest väljakutsetest. Võimaluste rohkus muudab tarbija tabamise keerulisemaks – peame teadma, mis etapis, millistes kanalites ja milliste sõnumitega tarbijat kõnetada.
iRetail Eesti on keskendunud sellele, et mõista tarbijate ostukäitumist ja seeläbi aidata ettevõtetel luua paremaid ostukeskkondi ja saavutada paremaid tulemusi. Üks osa tarbija paremaks mõistmiseks on iRetail Eesti läbi viidud mahukas Retail Buying Study uuring, mis selgitas välja, millised on olulised infoallikad ostuteekonna vältel ja mis ajahetkel on ühest või teisest infoallikast kõige enam abi. Uuring kaardistas 4000 Eesti inimese ostukäitumise mõttest ostujärgsete tegevusteni 7 erinevas tootekategoorias. Sama metoodika alusel on tarbijaid uuritud ka 12 erinevas Euroopa riigis, seal hulgas ka Põhjamaades. Ühtne metoodika võimaldab Eesti tulemusi teiste turgudega võrrelda.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani,
koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.