26. märts 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Iga infokanali jaoks on oma sobiv aeg

Tarbijad otsivad ja vaimustuvad tänapäeva kaubanduses aina uudsematest lähenemistest ja inspireerivamatest väljakutsetest. Võimaluste rohkus muudab tarbija tabamise keerulisemaks – peame teadma, mis etapis, millistes kanalites ja milliste sõnumitega tarbijat kõnetada.

iRetail Eesti on keskendunud sellele, et mõista tarbijate ostukäitumist ja seeläbi aidata ettevõtetel luua paremaid ostukeskkondi ja saavutada paremaid tulemusi. Üks osa tarbija paremaks mõistmiseks on iRetail Eesti läbi viidud mahukas Retail Buying Study uuring, mis selgitas välja, millised on olulised infoallikad ostuteekonna vältel ja mis ajahetkel on ühest või teisest infoallikast kõige enam abi. Uuring kaardistas 4000 Eesti inimese ostukäitumise mõttest ostujärgsete tegevusteni 7 erinevas tootekategoorias. Sama metoodika alusel on tarbijaid uuritud ka 12 erinevas Euroopa riigis, seal hulgas ka Põhjamaades. Ühtne metoodika võimaldab Eesti tulemusi teiste turgudega võrrelda.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700