• 26.03.19, 23:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study bränditegu 2018 võitja: Kuidas Elisa uus bränd inimesi põnevamat elu innustas elama

Aasta turundustegu 2018 finalisti ja bränditegu 2018 tiitli võitja Elisa brändi muutmine meelelahutuslikuks case study.
Case study bränditegu 2018 võitja: Kuidas Elisa uus bränd inimesi põnevamat elu innustas elama
  • Foto: Maarit Eerme
Turusituatsioon

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele