Passwordi konverentsil esinenud Elisa Eesti juht Sami Seppänen tõi oma ettekandes välja neli põhjust, miks Elisa bränd jätkuvalt Eesti turul kasvab.

- Sami Seppänen Foto: Photo:Marko Mumm
1. Kasvule orienteeritud mõtteviis. “Jah, ma tean, et kõik räägivad seda juttu, et tahavad kasvada, blablabla, aga meie puhul on see osa ettevõtte kultuurist,” ütles Sami. Tema sõnul tähendab kasvule orienteeritus seda, et Elisa tahab alati kasvada kiiremini kui turg. “Ja turust kiirema kasvu aluseks on see, et sa pead oma ettevõttega turgu ise juhtima. Tee rohkem ja paremini kui teised, suru konkurendid olukorda, kus nende töö on sinule reageerida, mõjuta suunda.”
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.