• 08.03.19, 16:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Enn Saar: 80% ulatuses on teenuse disain kasutaja ootuste märkamine

Konkurentsitihedal turul on siiras huvi klientide ootuste ja vajaduste vastu ettevõtte jaoks eluliselt olulise tähtsusega. Äripäeva raadiosaates „Juhtimislabor“ rääkis teenusedisaini ekspert Enn Saar, kuidas arendada teenuseid kliendi vajadustest lähtuvalt.
Enn Saar: 80% ulatuses on teenuse disain kasutaja ootuste märkamine
Enn Saar tõdeb, et teenuse disain mõistenakasutusse tulnud alles viimastel aastatel, kuna oleme hakanud rääkima disainist erinevates eluvaldkondades rohkem, kui seda varasemalt on tehtud. Ta leiab, et seni on küll ettevõtted uusi tooteid ja teenuseid loonud ning neid ka arendanud, aga tõenäoliselt ei ole nad seda teinud teadlikult eesmärgiga muuta neid kliendikesksemaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele