• 08.03.19, 16:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Enn Saar: 80% ulatuses on teenuse disain kasutaja ootuste märkamine

Konkurentsitihedal turul on siiras huvi klientide ootuste ja vajaduste vastu ettevõtte jaoks eluliselt olulise tähtsusega. Äripäeva raadiosaates „Juhtimislabor“ rääkis teenusedisaini ekspert Enn Saar, kuidas arendada teenuseid kliendi vajadustest lähtuvalt.
Enn Saar: 80% ulatuses on teenuse disain kasutaja ootuste märkamine
Enn Saar tõdeb, et teenuse disain mõistenakasutusse tulnud alles viimastel aastatel, kuna oleme hakanud rääkima disainist erinevates eluvaldkondades rohkem, kui seda varasemalt on tehtud. Ta leiab, et seni on küll ettevõtted uusi tooteid ja teenuseid loonud ning neid ka arendanud, aga tõenäoliselt ei ole nad seda teinud teadlikult eesmärgiga muuta neid kliendikesksemaks.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 27.08.25, 12:57
OMD otsib uut meediastrateegi-kliendihaldurit
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele