Konkurentsitihedal turul on siiras huvi klientide ootuste ja vajaduste vastu ettevõtte jaoks eluliselt olulise tähtsusega. Äripäeva raadiosaates „Juhtimislabor“ rääkis teenusedisaini ekspert Enn Saar, kuidas arendada teenuseid kliendi vajadustest lähtuvalt.
Enn Saar tõdeb, et teenuse disain mõistenakasutusse tulnud alles viimastel aastatel, kuna oleme hakanud rääkima disainist erinevates eluvaldkondades rohkem, kui seda varasemalt on tehtud. Ta leiab, et seni on küll ettevõtted uusi tooteid ja teenuseid loonud ning neid ka arendanud, aga tõenäoliselt ei ole nad seda teinud teadlikult eesmärgiga muuta neid kliendikesksemaks.
Seotud lood
Kui plaanid sisustada üürikorterit, on oluline leida tasakaal praktilisuse ja isikupära vahel, kuna tihti on korter juba osaliselt sisustatud või mööblit peab paigutama targalt ja sedasi, et see ei kahjustaks seinu ega põrandaid. Alljärgnevalt 8 kasulikku nippi, mis aitavad sinu üürikorteri hubaseks ja funktsionaalseks muuta.