Autor: Hando Sinisalu • 28. veebruar 2019
Ainult tellijatele

Massimeedia reklaamist loobumine on ohtlik tee

Meediaagentuuride juhid ütlevad, et massimeedia reklaamist loobumine on ohtlik tee. Küsimustele vastavad OMD tegevjuht Hanno Kindel, Media House juhatuse liige Raido Raamat ja Initiative tegevjuht Indrek Soom.

Raido Raamat, Hanno Kindel, Indrek Soom

Meediaagentuuride juhid vaidlevad vastu Karl Multerile SEB-st, kes soovitas massimeedia reklaami asemel keskenduda kliendikogemuse parandamisele. Samuti arvavad nad, et agentuuri asemel enda maja sisse meediaplaneerimise osakonna loomine on kallis ja vähem kvaliteetne

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700