Meediaagentuuride juhid ütlevad, et massimeedia reklaamist loobumine on ohtlik tee. Küsimustele vastavad OMD tegevjuht Hanno Kindel, Media House juhatuse liige Raido Raamat ja Initiative tegevjuht Indrek Soom.
Raido Raamat, Hanno Kindel, Indrek Soom
Meediaagentuuride juhid vaidlevad vastu Karl Multerile SEB-st, kes soovitas massimeedia reklaami asemel keskenduda kliendikogemuse parandamisele. Samuti arvavad nad, et agentuuri asemel enda maja sisse meediaplaneerimise osakonna loomine on kallis ja vähem kvaliteetne
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]