• 28.02.19, 13:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Massimeedia reklaamist loobumine on ohtlik tee

Meediaagentuuride juhid ütlevad, et massimeedia reklaamist loobumine on ohtlik tee. Küsimustele vastavad OMD tegevjuht Hanno Kindel, Media House juhatuse liige Raido Raamat ja Initiative tegevjuht Indrek Soom.
Raido Raamat, Hanno Kindel, Indrek Soom
  • Raido Raamat, Hanno Kindel, Indrek Soom
Meediaagentuuride juhid vaidlevad vastu Karl Multerile SEB-st, kes soovitas massimeedia reklaami asemel keskenduda kliendikogemuse parandamisele. Samuti arvavad nad, et agentuuri asemel enda maja sisse meediaplaneerimise osakonna loomine on kallis ja vähem kvaliteetne

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele