Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Massimeedia reklaamist loobumine on ohtlik tee
Meediaagentuuride juhid ütlevad, et massimeedia reklaamist loobumine on ohtlik tee. Küsimustele vastavad OMD tegevjuht Hanno Kindel, Media House juhatuse liige Raido Raamat ja Initiative tegevjuht Indrek Soom.
Meediaagentuuride juhid vaidlevad vastu Karl Multerile SEB-st, kes soovitas massimeedia reklaami asemel keskenduda kliendikogemuse parandamisele. Samuti arvavad nad, et agentuuri asemel enda maja sisse meediaplaneerimise osakonna loomine on kallis ja vähem kvaliteetne
SEB Pank on otsustanud tegeleda pigem kliendikogemuse teemaga, kuna sellel on suurem mõju brändile kui massikommunikatsioonil, rääkis intervjuus SEB Panga Balti turundus- ja kommunikatsioonijuhi, kahekordse Aasta Turundustegu Grand Prix võitja Karl Multeriga
Aasta Meediategu konkursi eel võtab BestMarketing taas fookusesse meediaagentuurid. Esimene intervjuu oli tehtud MediaCom´i juht Olga Peresillaga, kes ütleb, et tänapäeva maailmas on raske eristuda tegeledes vaid erialaste oskuste lihvimisega.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.