Autor: Hando Sinisalu • 28. veebruar 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Massimeedia reklaamist loobumine on ohtlik tee

Meediaagentuuride juhid ütlevad, et massimeedia reklaamist loobumine on ohtlik tee. Küsimustele vastavad OMD tegevjuht Hanno Kindel, Media House juhatuse liige Raido Raamat ja Initiative tegevjuht Indrek Soom.
Raido Raamat, Hanno Kindel, Indrek Soom

Meediaagentuuride juhid vaidlevad vastu Karl Multerile SEB-st, kes soovitas massimeedia reklaami asemel keskenduda kliendikogemuse parandamisele. Samuti arvavad nad, et agentuuri asemel enda maja sisse meediaplaneerimise osakonna loomine on kallis ja vähem kvaliteetne

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700