Autor: Hando Sinisalu • 11. veebruar 2019
Ainult tellijatele

Mediacom juht: turul on segased ajad

Aasta Meediategu konkursi eel võtab BestMarketing taas fookusesse meediaagentuurid. Esimene intervjuu oli tehtud MediaCom´i juht Olga Peresillaga, kes ütleb, et tänapäeva maailmas on raske eristuda tegeledes vaid erialaste oskuste lihvimisega.

Aasta tagasi ütlesid oma intervjuus, et plaanid muuta Mediacomi traditsioonilisest meediaagentuurist Content & Connection agentuuriks. Kuidas see on õnnestunud?

Alustaks sellest, et turul on segased ajad – hägustuvad piirid kanalite, loovagentuuride, meediaagentuuride ja konsultatsioonibüroode vahel. Et õnnestuda milleski, mis nõuab põhimõtteliste alustalade ja harjumuspäraste protsesside muutmist, peab kõvasti praktiseerima uutmoodi mõtlemist ja tegutsemist. Jõudsime arusaamani, et meid ei rahulda olukord, kui Content & Connections lähenemine jääb vaid agentuuri müügistrateegiaks.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700