• 11.02.19, 12:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mediacom juht: turul on segased ajad

Aasta Meediategu konkursi eel võtab BestMarketing taas fookusesse meediaagentuurid. Esimene intervjuu oli tehtud MediaCom´i juht Olga Peresillaga, kes ütleb, et tänapäeva maailmas on raske eristuda tegeledes vaid erialaste oskuste lihvimisega.
Mediacom juht: turul on segased ajad
Aasta tagasi ütlesid oma intervjuus, et plaanid muuta Mediacomi traditsioonilisest meediaagentuurist Content & Connection agentuuriks. Kuidas see on õnnestunud?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele