Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Mediacom juht: turul on segased ajad
Aasta Meediategu konkursi eel võtab BestMarketing taas fookusesse meediaagentuurid. Esimene intervjuu oli tehtud MediaCom´i juht Olga Peresillaga, kes ütleb, et tänapäeva maailmas on raske eristuda tegeledes vaid erialaste oskuste lihvimisega.
Aasta tagasi ütlesid oma intervjuus, et plaanid muuta Mediacomi traditsioonilisest meediaagentuurist Content & Connection agentuuriks. Kuidas see on õnnestunud?
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.