• 25.02.19, 17:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hiina turistide arv kasvab kiiresti

“Hiina turiste on praegu veel vähe. Aga see on kõige kiiremini kasvav segment,” rääkis Olde Hansa restorani juht Aile Laansalu.
Ainuüksi Tallinna ja Helsingi vahel reisijaid vedava Tallinki klientide seas on sadu tuhandeid Hiina turiste
  • Ainuüksi Tallinna ja Helsingi vahel reisijaid vedava Tallinki klientide seas on sadu tuhandeid Hiina turiste
  • Foto: Raul Mee
Laansalu sõnul on nad sisse andnud taotlused Hiina peamiste makseplatvormide AliPay ja WeChati kasutuselevõtuks ja lähikuudel hakkab ka Olde Hansa hiinlastelt nende abiga makseid vastu võtma.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele