Autor: Hando Sinisalu • 6. veebruar 2019
Ainult tellijatele

Igal brändil ei peagi olema sügavamat tähendust

Paljud ettevõtted mõtlevad oma brändi suuremale eesmärgile, tähendusele, kuid see lähenemine sobib vaid mõne jaoks ning igal brändil ei peagi eesmärk olema, rääkis intervjuus Passwordi esineja Vizeum UK strateegiajuht Charles Ebdy.

Loe lühiintervjuud Eesti suurima turunduskonverentsi Password 2019 esineja Vizeum UK strateegiajuhi Charles Ebdy’ga.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700