• 05.02.19, 10:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuldar Kullasepp: raadioreklaamiga podcasti asja ei ole

Kuulajate kasvavad numbrid ja uute saadete lisandumine tähendab, et podcastidest on õige pea saamas üha olulisem osa inimeste meediatarbimisest. See ühtlasi tähendab reklaamijate kasvavat huvi ütleb Havas Marketing 360 podcasti produtsent ja saatejuht Kuldar Kullasepp.
Kuldar Kullasepp: raadioreklaamiga podcasti asja ei ole
Eesti raadiojaamad on juba pikki aastaid pakkunud oma saateid järelkuulamiseks podcastina. Neid saab nutitelefoni rakenduste abil mugavalt tellida ja kuulata siis, kui seda soovitakse. Ometi ei saa raadiosaate ja podcasti vahele tõmmata võrdusmärki.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 04.11.25, 10:17
Perton otsib turundus- ja müügipartnerluse juhti
Kandideerimise tähtaeg 19.11.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele