Autor: Hando Sinisalu • 21. jaanuar 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Parimad kampaania ideed peavad tekitama loojates hirmu

McCann Bucharesti agentuuri loovjuht Ruxandra Papuc räägib, kuidas saavutada seda, et reklaamikampaanial oleks PR väärtus, et meedia seda kajastaks. Ruxandra esineb 30. jaanuaril Tallinnas konverentsil “The Best of Global Digital Marketing” ning näitab ja analüüsib oma parimaid töid.

Suured brändid kipuvad tegema konservatiivset reklaami, teil on Vodafone’iga õnnestunud teha päris ägedaid asju.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700