• 15.01.19, 11:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kampaania viraalseks muutmine pole odav lõbu

Maailma auhinnatuima agentuuri Forsman & Bodenfors endine loovjuht Samuel Akesson räägib miks tuleb väiksel turul brändidel kindel suund võtta. Samuel esineb 30. jaanuaril Tallinnas konverentsil “The Best of Global Digital Marketing” ning näitab ja analüüsib oma parimaid töid.
Kampaania viraalseks muutmine pole odav lõbu
  • Foto: Erakogu
Oled teinud palju kampaaniad, mis on muutunud YouTube’i hittideks, saanud miljoneid vaatamisi. Iga turundaja unistus on muuta kampaania viraalseks, kuidas seda saavutada?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele