Turundaja, aita kasvatada noorte meediakirjaoskust
Reklaami, kommunikatsiooni ja turundusega töötavad inimesed peavad ise oskama hoida moraali oma valdkondades. Lapsed on aga kõige kergemini mõjutatav sihtgrupp reklaamidele, mis ei pruugi oma kohust täita eetiliselt. Selleks on MTÜ Eesti Lapsed algatanud “Laste reklaamikooli” projekti eesmärgiga ära hoida laste langemine reklaamiohvriks.
Foto: Erakogu
“Laste reklaamikooli” projekti ellukutsujad ja eestvedajad on loovagentuur La Ecwador tegevjuht ja omanik Heily Aavik ning vabakutseline loovjuht Uku Nurk. Projekti on kaasatud teisi oma ala spetsialiste, kes töötavad kommunikatsiooni, tarbijakaitse ning haridusega igapäevaselt. Projektile on oma õla alla pannud Eesti Meedia turundusdirektor Karin Golubev, kommunikatsiooni spetsialist ja psühholoog Katrin Tibar ja Tarbijakaitseameti tarbijahariduse peaspetsialist Anne Mai Helemäe jt.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.