• 14.12.18, 15:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volkov: vanakooli turundajad müüvad absurdi

Turundajad kipuvad olema konservatiivselt eneseupitajalikud, kuid tänases digiruumis on isegi kasulik rääkida asjadest, nii nagu nad on, kommenteerib reklaamiagentuuri Tanki loovjuht Joel Volkov.
Volkov: vanakooli turundajad müüvad absurdi
  • Foto: Photo:Marko Mumm
Algatuseks, mis sa arvad, mis seis meil siin Eesti reklaamimaastikul praegu ideede ekspordi võimekusega on?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele