Turunduskommunikatsiooniagentuur Idea viis Eestis neljandat korda läbi mahuka rahvusvahelise brändiuuringu Meaningful Brands, mis ühe küsimusena uurib seda, kuivõrd läheks inimestele korda, kui mõni bränd kaoks.

- Politsei- ja Piirivalveamet. Keskel ameti peadirektor Elmar Vaher
- Foto: Andres Haabu
Tulemustest selgub, et suurima brändikiindumusega on endiselt Politsei- ja Piirivalveamet. Lausa 93% kõigist neist, kes seda brändi vähemalt mõnevõrra teavad, hooliksid, kui brändi enam ei eksisteeriks. PPA oli sama uuringu kiindumuse TOP3-s ka varasematel aastatel. Kommertsbrändidest on sel aastal Kalev saavutanud 4. koha ning napilt möödunud Google’ist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.